5 moduri de a tine clientii fericiti

1. Transforma vizita intr-o experienta

Fiecare client doreste sa traiasca o experienta in salonul de infrumusetare care sa fie mai mult decat doar serviciul efectiv. Sa se simta relaxat atat fizic cat si mental si emotional. 

Cum poti sa le oferi aceasta experienta? E simplu: acorda-le atentie, fii disponibil, ofera-i spatiu si creeaza-i contextul de relaxare. Experienta clientului este direct influentata de starea si energia ta si a colegilor tai. Primeste clientul cu energie pozitiva si un zambet calduros.

 2. Ofera-i o experienta personalizata

Ofera-i un diagnostic personalizat, in cadrul caruia sa afli cat mai multe informatii pentru a-i putea personaliza serviciul. Majoritatea clientilor din ziua de astazi cauta servicii de calitate, dar mai presus de orice, intelegere, o relatie bazata pe incredere si o puternica conexiune emotionala.

 3. ”Coaching” si comunicare

Ele reprezinta doua instrumente valoroase care te pot conecta cu clientii, modalitati prin care poti sa le influentezi experienta. Ofera-i educatie prin sfaturile profesionale: cum sa isi samponeze parul corect, cum sa il trateze si sa il ingrijeasca, cum sa il coafeze acasa sau cum sa isi faca un look personalizat pentru un eveniment. Devino “coach-ul” parului clientului tau si el va deveni clientul tau fidel. Creeaza-i reteta de frumusete si ajuta-l sa urmeze pasii recomandati de tine.

Comunicare clara si deschisa este cea mai buna cale de a ajunge la “sufletul” clientului.

4. Creeaza un mediu placut

O ambianta si un mediu placut transforma vizita clientului intr-un refresh si il lasa sa plece inspirat. Mediul salonului afecteaza dispozitia si energia clientului. Iluminatul, designul si fluxul in salon bine optimizate pot contribui in mod pozitiv. 

Personalizeaza-ti spatiul fizic si virtual, adauga tablouri cu lucrari facute de tine, expune-le online pe social media, toate aceste elemente sunt importante in ziua de azi.

 5. Gestioneaza reclamatiile si nemultumirile

Exista intotdeauna posibilitatea unui client nefericit, sau a unui plan care nu a functionat. Incurajarea clientului sa vorbeasca si sa isi exprime parerea inca din primele momente este un factor care face diferenta. Fa loc unei comunicari deschise si transparente.

Pentru a evita o situatie neplacuta asigura-te ca ai verificat inca din etapa de diagnostic daca ai inteles corect dorinta clientului. Nu face promisiuni de care nu te poti tine.  

Daca totusi se ajunge in acesta situatie, deschiderea este cea care rezolva problema aproape de la sine. A fi receptiv si deschis este cheia spre rezolvare. Fa tot ceea ce este necesar pentru a-l trimite acasa multumit si fericit.

Daca doresti sa iti dezvolti tehnicile de comunicare si sa iti maresti sansele de a avea succes in aceasta frumoasa meserie, te asteptam cu drag la un training plin de informatii aplicabile si utile. Afla mai multe aici…

No Replies to "5 moduri de a tine clientii fericiti"


    Got something to say?

    Some html is OK