5 moduri de a fideliza clientii

Atitudine

Clientii au nevoie de un lucru major cand trec pragul salonului, mai ales cand este pentru prima data. Ei au nevoie sa stie, sa vada si sa simta ca sunt intelesi. Daca ai o atitudine calda si primitoare ai sanse mult mai mari sa castigi clientul si sa il fidelizezi. O atitudine cu care ar fi bine sa te simti confortabil si natural pentru ca meseria noastra este despre “a servi”.

O buna comunicare

Consultatia si diagnosticul sunt momentele in care punem in valoare abilitatile noastre de bun comunicator. Odata ce am primit clienta cu o atitudine calda, e nevoie sa denotam profesionalism. Am nevoie de intrebarile potrivite pentru a destinde clienta, astfel incat sa pot obtine cat mai multe informatii pentru a putea sa ii propun un serviciu personalizat. Totusi, un alt ingredient care sta la baza consultantei este empatia. 

Empatie

Un alt atuu in meseria noastra este empatia, componenta a inteligentei emotionale. Punandu-ne in “papucii clientei” e mult mai usor sa intelegem ce isi doreste si sa ii oferim exact ceea ce are nevoie. Este important sa ii inteleg starea, sa stiu cand e momentul ideal pentru o schimbare, si sa simt care e sfatul de care are nevoie din partea mea.

Dezvoltarea nivelului tehnic

Tehnologia si accesul la informatie fac ca meseria noastra sa evolueze si sa se schimbe de la o zi la alta. Odata cu aceste schimbari si tehnicile evolueaza, iar noi ca profesionisti ar fi de preferat sa tinem pasul si sa ne dezvoltam continuu. Conform statisticilor, clientii evita sa apeleze la serviciile unui stilist care nu investeste in dezvoltarea lui si ii aleg pe cei care se perfectioneaza continuu.

Disponibilitate

In momentul in care devii foarte ocupat si solicitat pentru serviciile tale este bine sa ramai disponibil pentru clientii tai. Aroganta si atitudinea de superioritate nu te vor ajuta sa pastrezi si sa fidelizezi clientii. Nu uita: clientul este in centrul atentiei si el decide unde alege sa isi cheltuie banii.

Daca doresti sa iti dezvolti tehnicile de comunicare si sa iti maresti sansele de a avea succes in aceasta frumoasa meserie, te asteptam cu drag la un training plin de informatii aplicabile si utile. Afla mai multe aici…

No Replies to "5 moduri de a fideliza clientii"


    Got something to say?

    Some html is OK